Dronetic Sp. z o.o. z siedzibą w Ożarowie Mazowieckim przy ul. 11 Listopada 12 [Sprzedawca] jest producentem i dystrybutorem licencji na oprogramowanie Neocart. Sprzedaż odbywa się elektronicznie za pośrednictwem strony internetowej dronetic.pl w formie zdalnej umowy abonamentowej zawieranej pomiędzy osobą składającą zamówienie, zwaną dalej Klientem, a Sprzedawcą. Zakup oprogramowania wiąże się z akceptacją warunków sprzedaży przedstawionych w niniejszym Regulaminie. Sprzedawca zapewnia Klientowi prawidłowe działanie strony internetowej 24 godziny na dobę przez cały rok, pod warunkiem, że Klient korzysta z aktualnej wersji przeglądarki Microsoft Internet Explorer lub jej odpowiednika z włączoną obsługą plików cookie oraz JavaScript. Klienci mogą kontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty elektronicznej: contact@dronetic.pl lub telefonicznie pod numerem +48 663 83 00 31.
Regulamin – zbiór postanowień określających prawa Klienta oraz zasady i warunki sprzedaży licencji na oprogramowanie Neocart, a także zasady postępowania reklamacyjnego. Serwis – strona internetowa dostępna pod adresem dronetic.pl, za pośrednictwem której odbywa się sprzedaż licencji oraz dostarczanie oprogramowania Neocart. Klient – osoba fizyczna (prywatna lub przedsiębiorca), osoba prawna lub inna jednostka organizacyjna nabywająca licencje na oprogramowanie Neocart za pośrednictwem Serwisu. Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z oprogramowania zakupionego przez Klienta. Licencja na oprogramowanie – umowa dotycząca korzystania z oprogramowania komputerowego zawarta pomiędzy Klientem, który będzie używał programu, a producentem oprogramowania, firmą Dronetic Sp. z o.o. Określa ona warunki, na jakich Klient może korzystać z programu Neocart. Komputer – urządzenie działające pod kontrolą systemu operacyjnego Microsoft Windows, spełniające minimalne wymagania techniczne niezbędne do uruchomienia oprogramowania Neocart. Licencja jednostanowiskowa – licencja umożliwiająca korzystanie z oprogramowania Neocart tylko na jednym komputerze jednocześnie. Kod aktywacyjny – unikalny ciąg znaków alfanumerycznych przypisany do konkretnego Użytkownika i przekazany Klientowi przez Serwis po zakupie licencji. Aktywacja licencji (aktywacja programu) – proces wykonany z użyciem kodu aktywacyjnego przypisanego do Klienta. Pomoc techniczna (wsparcie techniczne) – pomoc oferowana przez Producenta w rozwiązywaniu problemów związanych z korzystaniem z programu Neocart. Wsparcie techniczne jest świadczone w okresie od 1 do 24 miesięcy, w zależności od opcji licencji wybranej przez Klienta.
Dronetic Sp. z o.o. jest Administratorem Danych Osobowych Klientów zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Dane Klientów nie są przekazywane, odsprzedawane ani wypożyczane innym podmiotom. Podczas rejestracji w Serwisie Klient podaje swoje dane dobrowolnie, w tym adres e-mail oraz login, który będzie jego identyfikatorem, a także nazwę (np. nazwę firmy lub imię i nazwisko), na którą ma zostać zarejestrowany program. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klienta w celu realizacji zamówienia, w tym wystawienia imiennej licencji na oprogramowanie Neocart. Po rejestracji Klient otrzymuje indywidualne konto w Serwisie, dzięki któremu po zalogowaniu do strefy klienta będzie mógł zakupić licencję na oprogramowanie oraz uzyskać dostęp do kodu aktywacyjnego, a także do kolejnych aktualizacji. Adres e-mail podany podczas rejestracji będzie uprawnionym adresem do kontaktu w sprawie wsparcia technicznego. Ponadto tylko ten adres e-mail może być użyty do rozpoczęcia procedury zmiany hasła do Serwisu oraz do uzyskania kodu aktywacyjnego przypisanego do Klienta. Zmiana adresu e-mail Klienta jest możliwa po weryfikacji tożsamości Klienta. Klient ma możliwość wglądu w swoje dane, a także ich modyfikacji i usunięcia z systemu informatycznego Sprzedawcy. Klient oświadcza, że dane podane przez niego podczas składania zamówienia, w tym adres e-mail, na który zostaną wysłane klucze aktywacyjne programu, są prawdziwe i nie naruszają praw osób trzecich ani powszechnie obowiązującego prawa. Adres e-mail stanowiący identyfikator Użytkownika będzie wykorzystywany do kontaktu Sprzedawcy z Klientem. Klient może w dowolnym momencie zablokować otrzymywanie takich wiadomości, informując o tym Sprzedawcę. Klient jest odpowiedzialny za bezpieczne przechowywanie danych dostępowych do pobierania programu, w tym loginu, hasła, kodu aktywacyjnego oraz plików instalacyjnych wchodzących w skład oprogramowania Vantage Studio. Udostępnianie powyższych danych w przestrzeni publicznej jest zabronione.
Serwis prowadzi sprzedaż licencji na oprogramowanie Neocart w formie elektronicznej za pośrednictwem Internetu. Program Neocart działa wyłącznie w systemie Microsoft Windows. Do prawidłowego działania oprogramowania Neocart zaleca się korzystanie z systemu operacyjnego Windows 7 lub nowszego. Oprogramowanie Neocart nie jest sprzedawane, lecz licencjonowane. Umowa zakupu dotyczy wyłącznie licencji na korzystanie z programu przez okres określony w umowie. Serwis sprzedaje licencje wyłącznie na terenie Polski, realizując zamówienia składane przez pełnoletnie osoby fizyczne lub osoby prawne mające miejsce zamieszkania lub siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wraz z zakupem licencji Klient uzyskuje możliwość korzystania z oferowanego przez Sprzedawcę wsparcia technicznego, które jest świadczone drogą elektroniczną przez okres zależny od wybranej opcji licencji, od 1 do 24 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia licencji Użytkownikowi. Wsparcie techniczne obejmuje podstawowe informacje dotyczące obsługi programu oraz kwestie związane z rozwiązywaniem problemów wynikających z korzystania z programu. Wsparcie techniczne nie obejmuje indywidualnych szkoleń z obsługi programu, które są świadczone odpłatnie, oraz nie dotyczy rozwiązywania problemów niezwiązanych bezpośrednio z korzystaniem z oprogramowania Neocart. Przed upływem okresu ważności licencji Klient będzie mógł przedłużyć licencję na kolejny okres abonamentowy zgodnie z aktualnym cennikiem. Sprzedawca będzie udostępniał aktualizacje oprogramowania drogą elektroniczną w formie nowej wersji programu w wersji testowej, którą Klient może pobrać z Serwisu i zainstalować. Klient będzie otrzymywał informacje o dostępnych aktualizacjach na adres e-mail, o ile wyrazi na to zgodę.
Klient, który po raz pierwszy chce zakupić licencję, powinien w pierwszej kolejności pobrać wersję testową programu Neocart ze strony głównej Serwisu. Wersja testowa może być używana przez 30 dni od momentu instalacji. W celu zakupu licencji komercyjnej należy wypełnić formularz rejestracyjny w Serwisie, podając adres e-mail oraz dodatkowe dane potrzebne do zarejestrowania licencji i wystawienia faktury VAT. Płatność za licencję dokonywana jest przelewem bankowym na rachunek firmy Dronetic Sp. z o.o. Sprzedawca wystawia fakturę VAT i wysyła ją na adres e-mail po zaksięgowaniu płatności, w terminie do 3 dni roboczych. Faktura VAT stanowi potwierdzenie zakupu licencji. Klient otrzymuje kod aktywacyjny licencji do programu na podany adres e-mail po dokonaniu płatności przelewem bankowym. Kod aktywacyjny należy wprowadzić po uruchomieniu programu. Zakupów można dokonywać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Klient wyraża zgodę na otrzymywanie faktur VAT w formie elektronicznej. Wszystkie ceny prezentowane na stronie Sklepu są cenami netto w złotych polskich (PLN) i nie zawierają 23% podatku VAT (podatku od towarów i usług).
Klient jest uprawniony do korzystania z oprogramowania Neocart na warunkach określonych w umowie licencyjnej dołączonej do programu. Klient jest zobowiązany zapoznać się z umową licencyjną i ją zaakceptować przed rozpoczęciem korzystania z oprogramowania Neocart. Z treścią umowy licencyjnej można zapoznać się przed zakupem programu na stronie „Licencja”. Aby móc w pełni korzystać ze wszystkich funkcji dostępnych w ramach wybranej opcji licencji, program Neocart musi zostać aktywowany za pomocą kodu aktywacyjnego otrzymanego od producenta. Jedna licencja programu umożliwia jego uruchamianie tylko na jednym komputerze jednocześnie. Na tym samym komputerze można uruchomić wiele instancji programu.
Przed dokonaniem zakupu Klient powinien skorzystać z wersji testowej oprogramowania Neocart, która może być używana przez 30 dni, aby upewnić się, że oprogramowanie spełnia wszystkie wymagania Klienta oraz jest dostosowane do systemu komputerowego, którym posługuje się Klient. Licencje na oprogramowanie mają charakter osobisty i są przypisane do konkretnego Klienta, dlatego nie mogą być anulowane ani zwrócone. Ewentualne zwroty będą rozpatrywane wyłącznie w szczególnych sytuacjach. Jeżeli Klient chce zwrócić oprogramowanie, powinien skontaktować się ze Sprzedawcą w terminie 14 dni od dnia otrzymania licencji, np. wysyłając wiadomość e-mail na adres: contact@dronetic.pl i podając dokładne dane umożliwiające jego identyfikację oraz uzasadnienie chęci zwrotu licencji na oprogramowanie Neocart. Reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie w terminie 7 dni od ich otrzymania. Potwierdzenie otrzymania rezygnacji zostanie wysłane Klientowi na adres e-mail, z którego rezygnacja została przesłana. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w działaniu oprogramowania Neocart należy poinformować o tym Sprzedawcę. W tym celu wystarczy wysłać wiadomość e-mail na adres contact@dronetic.pl wraz z danymi umożliwiającymi identyfikację właściciela licencji oraz szczegółowym opisem problemu. Sprzedawca potwierdzi otrzymanie reklamacji, podejmie działania mające na celu diagnozę problemu i udzieli odpowiedzi na reklamację Klienta w terminie 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia. W przypadku stwierdzenia wady oprogramowania Neocart wynikającej z winy Sprzedawcy, uniemożliwiającej normalne korzystanie z programu, Producent podejmie próbę usunięcia wady, wymiany produktu na wolny od wad lub – jeśli naprawa nie będzie możliwa – zaproponuje zwrot kosztów poniesionych przez Klienta z tytułu zakupu licencji.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego. Spory rozstrzygane są przez sąd właściwy miejscowo i rzeczowo. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie, z zastrzeżeniem, że umowy zawarte przed zmianą Regulaminu podlegają postanowieniom wersji obowiązującej w chwili złożenia zamówienia przez Klienta. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen lub opcji licencyjnych zawartych w ofercie, w szczególności w przypadku udostępnienia nowej wersji oprogramowania Neocart, przy czym zmiany te nie będą dotyczyć Klientów, którzy zamówili licencję przed ich wprowadzeniem. Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Klienta i nie może być w ten sposób interpretowane. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedawca zobowiązuje się do ścisłego przestrzegania przepisów prawa i interpretowania wszelkich sporów na korzyść Klienta.